fredag 20 mars 2009

Trevlig helg och ett kort!

Hej på er! Här kommer ett kort med min nya favorit från WoJ. Jag ha många beställningar nu det är roligt och väldigt svårt en del är lite knepiga. Jag hade ett litet lager med kort som skulle till lilla butiken där jag säljer dem ,men denna gång blev det inte så. En arbetskamrat ville ha ett kort och jag tog med lådan till vårt lärarrum och det sa bara" svish" så var alla borta;0) så nu har jag mycket att göra:0)Det här kortet fick Mia av mig när hon fyllde i Tisdags. Ha nu en skön helg och hoppas,hoppas att det blir sol så man kan lapa i sig lite.
Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

OH vad sött kort, blev verkligen superfint med den ängeln.
//Malin

Therese Fredriksson sa...

Jättefint kort. Ängeln är toppenfin. Vet du.... jag är magsjuk igen... =( Kram

Anonym sa...

Jättefint kort med supersöt stämpel:0)
Vad skönt att bli av med kort så där då har man ju anledning att göra nya;0)

Trevlig helg!!

Therése

Nina sa...

Underbart kort! Pappret är superfint också... måste montera min stämpel också =)
Kram Nina

Marie-Louise sa...

Kortet är jättefint, jag har ju sett det i verkligheten! :) Gillar alfabetet..... Ängeln är oxå supersöt! Ha en kanonhelg, vi hörs! Kramizar

Viddan sa...

Hon måste ha blivit jätteglad, så fint kort!!! Kram, Lena

Bettan sa...

Du är då för duktig!! Jättegulligt kort.(synd att jag redan har fyllt)
Kram sytanten

Erica sa...

Wow vilket sött kort. Visst är den helt underbar denna stämpel.
Din första LO blev också jätte fin.
Ha en bra helg.
Kram Erica