måndag 16 mars 2009

Jag har gjort min första Lo!

Hej på er!
Nu har jag försökt mig på att göra Lo´s .Jag tycker det är svårt,jag är van att jobba med lite mindre ytor,här blev det så mycket plats kvar;0) Jag har tagit 13 bilden steg för steg som sedan ska bli en film...hm, undrar hur det ska gå till!!Fotot har min älskade 16-åriga dotter tagit ,visst är hon duktig?!Nu har jag iaf bilderna.Jag har som många andra drabbats av en elak snuva med feber. Idag är det soffläge som gäller.
Lämna gärna en liten rad så jag sedan kan besöka dig ,det är alltid kul och se vad ni gör.
Ha det bra och Kram

22 kommentarer:

Anonym sa...

En superfin LO, man kan verkligen inte tro att det är din första.
//Malin

Marie-Louise sa...

Men jösses, det ser ut som om du inte gjort annat än LO:s ju! Jättefint! Mina ser ju ut som hej kom o hjälp! Kram kram

Karolina/karehed sa...

En underbar LO med ett väldigt vackert fotografi!

Så spännande att du ska göra en film. Du får lägga upp den här i bloggen så vi får se den! :D

Anonym sa...

Hejsan vännen å tack för dina goa ord inne hos mej! *glad*
Vilken fin lo du gjort!! Härliga detaljer med löven =)
Fotot är superfint!

Stor kram Petra

the80sme sa...

Vilken fantastisk layout! Det syns absolut inte att det är din första!
Otroliga färger, och du har verkligen lyckats lyfta fram fotografiet! Imponerande.

Tack för din söta kommentar, vad glad jag blev! Och vad kul att du gav dig till känna så att jag fick chansen att besöka dig :)

Ha en bra dag!
Kram

Anonym sa...

Hej vännen!
Men vad fint du har gjort. Fotot är verkligen kanon och färger till så fina.
Elände att du också åkt på förkylning. Ta hand om dej och hoppas du piggar på dej snart.
Bamsekram från Anita

Mia sa...

Hmmmm....
är du verkligen säker på att du inte har gjort det här förut???
Det var en av de vackraste lo:s jag sett, med precis lagom mycket saker på
Krya på dig så ses vi i morgon//kramiz mia

Anonym sa...

Men vilken fin LO jätte härliga färger...
Inte kan man tro att det är din första
kram lolla

Bettan sa...

nu vet ju inte jag vad LO står för men bilden är otroligt vacker. jag har juu lite annat material!! kram sytanten

Teija sa...

Tjenare tjejen!:)
LO:n är urfin! Det där är ju inga som helst svårigheter för dig, det ser jag det. ;) Precis lika vackert som dina kort du gör. Jag väntar med spänning på nästa LO. :D
Ha en trevlig kväll.
Kram kram!

Nina sa...

Superfin LO, är det verkligen din första ;) Syns inte iallafall!
Fotot är kanon.. kanske du har en blivande fotograf där hemma?
Krya på dig!
Kram Nina

Ps.. fick paket på posten idag... fast en flaska va trasig =(

Line sa...

Jättefin LO och färgerna stämmer så bra ihop med fotot!

Anonym sa...

Amen shit! om det här är din första Lo så vågar jag inte ens tänka på hur läcker nästa kommer att bli=)
Jätte proffsig!

Kram Sandra

Therese Fredriksson sa...

Jättefin LO, fint kort med fina papper till. Men visst är det roligare att göra kort =) Kram

Kattis sa...

Super fint =) Väldigt fina färgmatchningar =)
Ha det gott =)
Kram Kattis

Laila sa...

Första? Du skämtar?
Då är det verkligen dags att börja scrappa mer för det här är du jätte bra på! :-D

Anonym sa...

Det är verkligen svårt att tro att detta är din första LO!!!!!!
Den är jättefin så det kan du gärna visa fler;0)
Fotot är jättemysigt!!

Therése

Sofie sa...

Jättesnygg Lo, ser ut som du har gjort detta för :-) Du har en award att hämta i min blogg.
Ha en trevlig dag. Kram Sofie

Anonym sa...

tack för dina goa ord inne hos mej!! *glad* =D
SÅklart jag kommer vinka!!
Ta hand om dej!
kram Petra

Anonym sa...

Vilken underbar LO gillar färgerna jättemycket och fotot som du har använt dig utav är hur snyggt som helst hälsa dottern det:) Dom bokstäver som du har använt dig av var jättesnygga är det ett nytt alfabet vad heter det? Hoppas det gick bra för dig på röken i dag. Hälsningar och kramis från lilla Inger

Anonym sa...

Hur läcker som helst!! Tycker du ska ge dig på fler layouter... :)

Kram

Caroline sa...

Din första LO??? Det tror jag inte på! Vet du hur fin denna var??? Verkligen verkligen vacker rent ut sagt! Smakfull och elegant. Önskar jag var lika duktig jag med. Har så mkt scrapping grejer men vette tusan var jag ska börja hehe. Sen vet jag inte vad jag ska göra med alla mönstrade scrappingpapper man har. Har du tips?