torsdag 26 mars 2009

Det är nog vår iallafall...

Halloj!
Nu är nog våren i antågande iaf. Det är så soligt och fint men kallt. Det är ju så härligt med ljuset och snart är det dax för skärgården. Där har vi vårt paradis, en liten röd stuga på en egen ö.
Jag har ett par kort att visa . Ett av dem "dimper" ner i dagarna i någons brevlåda;0)Nallen har jag lånat av Nina tack för det!Jag är nu klar med min datakurs,väntar med spänning på att bli godkänd...Så hemskt att höra sin egen röst på film,Hua! Den kommer nog inte visas här;0) idag är min sista jobbardag för denna vecka! Sen är det helg,jag hoppas på fint väder så man kan vara ute och greja lite i trädgården och lite kortmakeri så klart blir det nog också!
Kram till er


12 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!

Två jättefina kort...
och du jag skulle gärna ta en fika!
//Malin

Viddan sa...

Väldigt fina kort, båda 2. Kram,Lena

Marie-Louise sa...

Jättefina....jag vill fika.... ;)
Kramizar!

Anonym sa...

Jättefina kort som vanligt:0) Äppelpaj låter gott!!!

Ha en bra dag!!!

Therése

Therese Fredriksson sa...

Jättefina kort. Lite annorlunda färger för att vara du. Ombyte förnöjer =) =) =) Kram Tessan

Hanna sa...

Åh, vilka fina kort du gjort!
Båda två är jättesöta, men det översta är min favorit!
Sååå Snyggt! Väldigt fint med det lilla receptet och det urklippta äpplet.
Du är så duktig!
Många Kramar,
Hanna

Tove sa...

Jo, en i familjen höll på att få skörbjugg =)
Urfína kort som vanligt!!
Kram

Line sa...

Härligt med ett eget litet paradis.
Fina kort, nallen är jättesöt!

Erica sa...

Vilka två super fina kort. Man blir verkligen fika sugen...!
Kram Erica

Anonym sa...

Japp! Jag vill fika!! Tar mer en gärna en bit äppelpaj! :P
Vilka urfina kort du gjort!! Härliga färger å dekorationer.
Å sån söt stämpel på andra kortet.
Trevlig helg =O)
kramis

Teija sa...

Tjenare tjejen i vårsolen!:D
Visst är det väl helt underbart med sol, fattas bara lite värme. Idag blåser det sydostliga vindar här, kanske att värmen är på G. :)Hoppas det i alla fall. Supernajsiga kort har du gjort med.:)
Strax ska jag åka och jobba men innan dess, vill jag önska dig en alldeles underbar solig fredag. :)
Kram Kram!

Tove sa...

Haha, det blev min brevlåda som vann det fina kortet! 1000 tack men jag kommer inte öppna det förräns på söndag!!
1000 kram och ha en mysig helg i vårrusket!!! =)