fredag 13 mars 2009

Jag har fått det finaste kort av kort!

Hej på er!
Äntligen fredag,är det inte härligt så säg?!Först måste jag visa ett sååå underbart fint kort jag fått av min fina kompis Malin. Det är de ögonblicken man kan leva lääääänge på.Tusen tack Malin!Jag går datakurs på jobbet hm,inte lätt ska jag säga. Uppgift nr 2 vara att göra ett bildspel i PowerPoint. Jag gjorde en steg försteg beskrivning hur man gör ett kort;0) Det ser ni nedan inget välarbetat men det blev iaf bra till presentationen...Jag blev godkänd:0) Nästa moment att göra en film, gissa vad den kommer handla om he,he,he ! Just det samma, men då ska jag skriva manus och vara berättarröst också! Hur ska det gå tro?!Blir den bra kan jag lägga ut den här.
Sen till något jag är såååå lycklig över,mitt nya skrivbord ,höj och sänkbart med motor;0) gick och glodde i vårt köpcenter och tänkte att jag ska gå in på Jysk och plötsligt står det bara där...ordinarie pris 3600:- NU 500:- GAH!! jag tar det skrek jag;0)Så underbart nu kan jag både stå och sitta hur jag vill och med MOTOR också brum,brum;0)
Ha en skön helg alla Kram






12 kommentarer:

Nina sa...

Kortet från Malin är superduperfint, och ännu finare i verkligheten =)
Och ditt kort är kanonfint det med, gillar verkligen den Tilda med tulpaner...
Är inte alls avis på din pysselhörna.. hrmmm...
Kramar Nina

Anonym sa...

Det kortet från Malin är verkligen superfint:0)
Ditt kort är också fint!! Jag hoppas Magnolia släpper de stämplarna snart!!!!!
Grattis till skrivbordet, vilket kap!!!
Ha en bra dag!
Therése

Teija sa...

Hejsan! :)
Vilken härlig vän du har.:) Superfint kort. Det är ju helt perfekt med ett höj- och sänkbart skrivbord, det skulle jag med vilja ha, det är ju inte alltid man hinner sätta sig när kreativiteten flödar.;)
Ha en riktigt underbar fredag!
Kram Teija

Marie-Louise sa...

Kortet är jättefint, jag har ju sett det i verkligheten jag.... Oxå avis på din pysselvrå :( Bra blev det iallafall! Ha en bra helg! Kram!

Anonym sa...

Vad bra att kortet var uppskattat, ibland behöver man en stor kram.

Ditt kort är också superfint och nya skrivbordet är toppen, jag vill också ha....

//Malin

Sofie sa...

Underbara kort, både det du har fått och det du har gjort! Tilda med tulpanerna är så sött. Grattis till skrivbordet, verkligen ett fynd.
Trevlig helg! Kram Sofie

Anonym sa...

WOW vilket kap - höj och sänkbart skrivbord måste va sååå bra för ryggen. Lyllos dig!
Jättefint kort du fick, såna vänner ska man va rädd om ;0) så kanske man får fler.

Anonym sa...

Å vilket kap jag hade varit som dig överlycklig över att ha ett sådant pyssel bord:) Jag får nog drömma vidare och jag får vänta med en egen pysselhörna/ bord tills det blir ett ledigt rum här i huset!!!! Malin sitt kort är jo hur fint som helst jag forstår mycket väl att du blev glad för det:) Ha en toppen helg, kramis från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Du kan ta en tur med --bordet!! Skoj!
Ha en trevlig helg!
Kram

Marie-Louise sa...

Hoppas du kryar på dig fort! Kramizar!

Anonym sa...

Hej Suz!
Tack för dina fina kommentarer på min sida. Vad glad jag blir.
Du har gjort massor av fina saker här inne du med. Fantastiskt.Det är så roligt och titta runt. Jag fick tips på hur jag ska göra med mina små rosor. Det hittade jag här inne. Så Tack, för det tipset. (jag kommer att stjäla det av dig, hoppas det är okej?)
Ha en trevlig vecka och Grattis till ditt nya skrivbord!
Kram
Ingelapling

Erica sa...

Kortet du fått är jätte fint. Ditt kort är också superfint. Ett sådant skrivbord skulle man inte tacka nej till. Ibland skall man ha tur.
Ha det gott!
Kram Erica