lördag 28 mars 2009

Jag som inte skulle göra...

Hej på er där ute!
Nu blev det iaf 2 kort som jag ska skicka till släktingar som forfarande tycker det är kul med påskkort. 2 st påskiga stämplar har jag från senaste kollektionen från Magnolia . Jag håller på med inbjudningskort till dotterns student. De blir faktiskt väldigt fina. Jag lägger ut dem här vad det lider.Våren då???Vart tog den vägen kan man fråga sig. Det kom nog iaf 10 cm blöt tung snö här igår.Gud vad tråkigt. Men det ska visst vara 7 st bakslag innan den riktiga våren kommer har jag läst enligt bondepraktikan! Om en vecka så här dax ...Då är vi ett stort antal glada scrappar som ska träffas på Mixen och ha stor scrapträff! Fika ,utmaningar,tävlingar och många glada skratt kommer det bli. Häng på vetja! I kanten står var du kan anmäla dig.
Ha det bra och KRAM



16 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och god förmiddag,

två superfina påskkort, man måste ju använda alla fina stämlar man samlar på sig( Hostar och skäms - ja du vet...)!

//Malin

Viddan sa...

Riktigt riktigt fina- du är så duktig! kram, Lena.

Anita sa...

Hej goa vän!
Tack för rara glada rader.
Vi får verkligen hoppas att våren kommer nästa vecka. Här är i alla fall några plusgrader idag.
Snart ska jag åka på pysselträff. Det är så himla roligt.
Dina påskkort är ljuvliga. Jag önskar att jag vore lika duktig som du. Men... jag gör så gott jag kan.
Ha det gott.
Bamsekram från Anita

Marie-Louise sa...

Usch vilken prestationsångest jag får av dina kort! Jättefina som alltid! Ha en skön lördag! Kram!

Finjill sa...

jätte fina!!!!
kram
Jill

lolla sa...

fina kort
såå söta stämplar
kram lolla

Erica sa...

Jättefin blev påskkorten. Gillar hur du fått till dekorationen på det första kortet. Det blev super.

Kramar Erica

Vibbe sa...

Snack aom att göra fina påsk-kort.
Helt underbara.
Kram Vibbe

Favvoeleven sa...

I fredags var det nog 4-5 meter blötsnö!! Kändes som det iallafall då jag pulsade med en rullväska. Kommunen sparade in plogningen där jag hade gått.... Undrar om jag får tillbaka på skatten??
Kram

Therese Fredriksson sa...

Vilka söta påskiga kort. Fina färger, söta stämplar och fina alfabet =) =) Kram kram

Chris_P sa...

kan bara instämma med alla andra!! Jättefina kort!!

marit sa...

Men ååå, de är jättejättefina!!!

Kram

Cornelia sa...

Vilka underbart söta påskkort i välstämda färger! Tycker jättemycket om dem!

TinaStina sa...

Hääärliga påskkort! Stämplarna är ursöta också. Oj vad jag längtar till lördag! Det ska bli skitkul att träffa fler Nyköpingsbor som håller på med detta.

Du har två saker att hämta i min blogg också när du känner för det.

Kramar!

Nina sa...

Supersöta kort! Härliga färger!
Äntligen internet hemma igen =)
ser fram emot att ses imorgon!
kram Nina

Tove sa...

Alltid lika fina kort!!! Lycka till på scrapträffen!!!! Hoppas allt har löst sig! 1000 kramar