torsdag 5 mars 2009

Jag gillar kaktusar!

Hej på er!
Veckorna bara rusar på,det går så fort jag hinner inte med! Tänk vad glad jag blev när jag här om dagen fick en underbar kaktus( säger bara mums)och ett så fint kort av söta Fanny. Hon är 12 år och är "helt såld" på scrap. Som ni vet är det ju ganska dyrt med alla grejer så jag plockade ihop lite saker som hon fick och som tack fick jag denna underbara kaktus och ett ljuvligt kort. Tusen tack Fanny! Lite kort har jag gjort också. Jag har gjort fler kort med "egen"bakrund. Jag fick låna bakelsestämpel av Linda när vi pysslade ihop sist. Den är så härlig tycker jag. Använde 3 d lack till körbäret,det syns lite dåligt på bilden. hÄngeln har jag målat med promaker kampen fortsätter;0) Sen är jag helsåld på rosorna från Prima ,köpte en hög härom dagen som snart är slut! Glöm inte och anmäl er till Nyköpings första scrapträff med Hoppetossa och Yoli den 4/4 anmäl er här!
Ha det bra och kram




16 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Älskar bakelsebakgrunden!! Ja, de andra är oxå jättefina men den är min absoluta favvo! Jag är som bekant redan anmäld......Ska bli såååå kul!!
Kram

Anonym sa...

Superfina kort som alltid vännen, och jag gillar kaktusen du fått!
//Malin

Kattis sa...

Visst är blommorna bara sååå fina!!! Vill ha... Får bli nästa inköp!
Ha det gott!
Kram Kattis

Anonym sa...

En sådan mumsig kaktus tackar man ju inte nej till;0)
Korten är jätte fina, gillar bakelsepappert, kanon fint!!!!

Therése

Sofie sa...

Jättehärliga kort! Dina egen gjorda bakgrunder blir så härliga! Tycker att du lyckas bra med ProMarker, håller själv också på att kämpa med dem.
Ha det bra! Kram Sofie

Anonym sa...

I godisets tecken..... mmmmm
Kram

Teija sa...

Tjenare tjejen!
Superfina kort!:)
Du har något att hämta hos mig. ;)
Kram kram

Kamilla sa...

ååå så vackra kort du har gjort :D
Egna bakrunder... hmmmm det måste provas ;)
kram kram och tack för inspirations boosten!!

Therese Fredriksson sa...

Jättefins kort. Rosorna är jättesöta. Och det färgglada kortet är jättefint. Hoppas vi ses snart. Kram

Hanna sa...

Vilka fina kort du gjort!
Tycker väldigt mycket om det blå kortet, de andra är också jättefina, men det är min absoluta favorit! :)
Stor Kram,
Hanna

Nina sa...

Fin och god kaktus och hennes första kort är ju kanonfint som du sa =)
Dina kort är super som vanligt =)
Kramelikram Nina

Erica sa...

Vilken fin kaktus du fått. Vem gillar inte den. Jätte fina kort har du också gjort. Lika fina som alltid.
Kram Erica

Marie-Louise sa...

Trevlig helg till dig med! Har pysslat ihop ett födelsedagskort till nu, blev lite annorlunda, men kan inte visas förrän på måndag.
Hoppas vi kan ses snart. Kram!

Anonym sa...

hehe sådana kaktusar var länge sedan jag gjorde, dem e skoj att göra :)

Jätte fina kort.

kram Gurkiss

Anonym sa...

Å så mycket fint!!

Anonym sa...

hej suz
jag gillar ditt kort med pojken o stranden mkt o det med termosflickan var hittar man henne?
synd att man inte kan dela sig vill vara med på kurs o mässa..
kram sussi