torsdag 1 oktober 2009

Dopkortsklänning till ...Olle igen!!!!

God kväll i stugorna!
Jag fick en till beställning på dopkort... Till samma lilla gosse som jag gjort kortet i förra inlägget. Jag har inte själv tagit mot dessa beställningar utan det sköter Anita som har butiken där jag säljer mina kort en liten ljuuuuvlig butik på landet. Hur som helst så fanns ju "flodhästdopkortet" nu i butiken, beställare var då farmor till gossen... In kommer mormor för att handla annat och får syn på kortet till barnbarnet och vill naturligtvis ha ett kort hon också :) och visst ska hon få det ,så här blev det. Gulligt historia! Kan man misstänka konkurrens månne ;)

Ha det bra och trevlig helg!

Kram




10 kommentarer:

Erica sa...

Bara älskar denna dopklänningen. Och du har dekorerat den så fint. Gillar massor.

Kram Erica

Mill@n sa...

Det är så himla snyggt med dessa klänningarna! Läckert med de blå blommorna nedtill. Kram

Annacarin sa...

Finns väl en viss risk för konkurens, hi hi, men det behöver de inte vara oroliga för... korten är ju helt underbara båda två! Har själv fått en beställning på dopkort men till en liten tjej, ska vara klart på fredag i veckan som kommer... Det kanske vore kul att testa, undrar om jag klarar det?
Ha en skön helg!
Annacarin

Annacarin sa...

Tack snälla du! Ska skriva ut den, hi hi tänk att man kan bli så upprymd över små saker ;)
Kram Annacarin

Therese Fredriksson sa...

Jättefina dopkort till lille killen. Föräldrarna blir nog superglada. Kram

Marie-Louise sa...

Men du! Jag trodde jag kommenterat redan.... Gillar dopklänningskortet massor! Hur söt som helst, viss konkurrens misstänker jag... ;) ;)Kram kram

Favvoeleven sa...

Fint! Det måste jag härmas, ska ju bli Dubbelmormor!
Kram

Nina sa...

Lyllos Olle som får så fina kort =)
Kramar Nina

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vad "massor" av fint du också gjort sedan sist Suz du har verkligen inte legat på lat sidan:)
Tack för besöket hos mig och din omtanke, det var ganska bra men fick tyvärr ett bakslag i helgen men hoppas att det vänder i veckan här igen:) Inte kul när man inte får må bra, sköt om dig kramis från lilla Inger:)

Therese Ringström sa...

Oj oj oj vad fint detta kortet var, har sett andra klänningskort men detta var finast!!!!Så läckert med blommorna nertill:0)Vilket minne att spara!!!

Ha en bra dag!!

Kram Therése