onsdag 28 oktober 2009

En härlig KAOS och en lycklig Magnolia shoppare...

Japp ,det är jag det! Jag har fått en KAOS till ! Denna gång av Mia,tusen tack vännen,så roligt med godisen ,man drar ut en liten lucka och så har man godis i handen... Väldigt bra kort:)
Vet ni igår var jag på Magnolia,åååå vad mysigt och vad trevliga de var de, hämtade och hjälpte oss helt suveränt måste jag säga. Så idag när jag tänker på gårdagen tänker jag...ÅÅÅ, säger som en klok scrapvän-Man ska samla på sig åååå-saker,det gör livet lättare. i detta fall även plånboken kan jag säga:) Sen har jag gjort en present till min arbetskamrat som fyller 50 på fredag. Ett zinkfat med ljus och tändsticksask och en lite byrå med egengjorda örhängen, JAG har gjort dom...sånt kan inte jag, men fick stöd och suport:) tack Mia
Det var svårt att fota ,usch vad mörkret kommer fort nu.
Jag har nu höstlov och en berg av Magnolier,gissa vad jag ska göra nu? Just STÄMPLA!!
Kram på er





5 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!
Stort grattis till din Kaos award! :o)
Låter som du hade en rolig shoppingdag på Magnolia igår. ;o)
Ska dit imorgon - bor ju inte så långt därifrån.
Kanske får jag också ett berg av stämplar med mig hem. ;o)
Och din arbetskamrat kommer helt klart bli jätteglad för din present. Vilken rolig idé!

Ha det bra,
önskar dig ett riktigt trevlig höstlov!
Många Kramar från Hanna

Therese Fredriksson sa...

Vilken fin present. Vem skulle inte bli glad för en sån present. Kram

Nina sa...

Grattis till kaosen, och vilken jättefin presentpåse du fått till! Säker på att den kommer att mottas med glädje =)
Kram Nina

Therése Ringström sa...

Grattis till KAOS:en, jag är såååå avundsjuk på dig jag vill också till Magnolia!!!!
Jättefin present den måste bli väldigt uppskattad:0)

Ha det bra!!!

Kram Therése

TinaStina sa...

Grattis till KAOS-kortet! Hade förmånen att se det live hos Mia och jisses vad avundsjuk jag blev :) Du är sååå värd det!

Och jag förstår att du hade det trevlig hos Magnolia, grymt kul!

Toppen-toppenfin presentåse! Lyckliga den mottagaren.

Kramar och ha en riktigt trevlig helg Suz!