onsdag 21 oktober 2009

Jul,jul strålande Juuuuuuul!

Hej på er!
Hoppas ni har det bra,det har jag jag bara går och myser och gör inget vettigt! Härligt att "bara vara" . Då och då smiter jag ner i mitt pysselrum ,grejar lite gör lite allt möjligt,bara smyger! Här kommer mina favvos kort med hembakat på...pilligt men roligt! Förra året gjorde jag många...väldigt många.
På tisdag ska vi åka till Borås,gissa vart vi ska...MAGNOLIA! Gud,så kul fast det är bra långt för oss att åka sisådär 30 mil enkel men vad gör det:D så den natten sover vi nog ovaggade när vi kommer hem.
Ha det nu bra så ska jag gå in och klippa o klistra igen...Skönt att vara ledig.
Kram





13 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Vilka mumsíga! Gillar verkligen dina lussebullar o pepparkakor, du är ju bäst! Det blir så snyggt när man skriver recept så där oxå. Kanon! Ha en fortsatt skön ledighet, tänk inte på oss andra som jobbar och sliiiter... KRam kram!!

Therese Fredriksson sa...

Å så fina. De söta lussebullarna såg jag ju förra julen. Men pepparkakorna var också jättefina, de vet jag inte om jag sett. Kram

Viddan sa...

Så fina kort! Ha en skön ledighet! Kram, Lena

Anonym sa...

Vilka fina kort, jag tycker luciaTilda är så sööööt :)
Härligt att höra att du mår bra och njuter av din ledighet :)
KRAM

Nina sa...

Jättefina båda två, men å så söta pepparkakorna va!
Kram Nina

Annacarin sa...

Men vad snyggt!! vad impad jag blir... har du gjort bakverken själv?? Eller varför frågar jag det, du brukar ju hitta på sådana saker! Vad duktig du är!
Kul att få åka till magnolias nya butik!
Kram Annacarin

Erica sa...

Här är bara bra, låter som du har det underbart. Super härliga recept kort du gjort. Gillar dem massor.
Hoppas ni får en underbar resa till Magnolia. Jag får alltid limma fast händerna i fickorna när jag är där :)

Kramar Erica

Favvoeleven sa...

Jättesöta!
Kram

Therése Ringström sa...

Jag gillar verkligen de här korten med recept:0) Kul idé!!! Hoppas du får det riktigt roligt på Magnolia, håll hårt i plånboken bara!!!!!
Gillar dina söta små bakverk!

ha det bra!!

Kram Therése

Mia sa...

Du är ju bara så bra!!
Du har nå´t att hämta hos mig!
Hoppas du tar emot det.
kram//mia

Anonym sa...

Fint som alltid och jag är kass på att blogga...

//Malin

Lotta sa...

Vilka fina julkort! En annan har inte gjort ett enda julkort än. Får väl bli en variant till alla iår - det går snabbt. Hoppas man hinner bara.
Några kul tips?

Ha en bra helg!
Kram

Cattis sa...

Hej hej, mm måste bara säga att jag tycker du är så duktig. Jättefina kort de här med recepten, var en himla kul ide. Lussebullarna och pepparkakorna är de riktiga i miniformat eller? Det ser iaf så ut.
Helt klart en underbar sida som jag gärna kommer att besöka för att få suga i mig lite inspiration och det kan man ju här bland alla dessa härligheter..
Ha en trevlig helg / Kram kram