torsdag 15 oktober 2009

Ett grattiskort till en ängel...

Japp så är det,en ängel ska få det när hon fyller år ! Jag såg genast en bild framför mig när jag såg dessa ljuvliga papper,helt fantastiska! Allt materiel är köpt på Mixen, så när som blomkvistarna de är utstansade med en punsch. Textstämpeln är ingen stämpel utan en font som jag laddat ner. Sen har jag färglagt den med ProMakers,det syns lite dåligt tyvärr med blev en mysig effekt,det finns rätt mycket glitter också.
Ha det bra nu gott folk och tack för ni besöker mig.
Kramar till er



11 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Vad kul att jag inspirerade dig att ta fram nåt du redan har i dina gömmor. Ska bli kul att se vad det blev sen ;0)
Ett jättetjusigt kort du gjort....gammeldags och vackert!
Ha det bra, Kram

Viddan sa...

Kan bara säga... fint,fint,fint!!! Kram lena

Anita sa...

Hej vännen!
Åh, vad fint. Du är fantastisk på att skapa och göra så vackra kort. Kul att se motiv utan stämplar.
Ha det gott.
Kram, Anita

Marie-Louise sa...

Helt underbart! Aj lav!! Kramkram

Nina sa...

Ljuvligt var ordet för det kortet =) Jättefint, nu blev jag sugen på att ta tag i mina papper också...
kram Nina

Therése Ringström sa...

Oj Oj Oj vad fint detta kortet var, pappert är underbart, söta bokmärksänglar:0) Kul idé med texten!!

Ha det så bra!!!

Kram Therése

Anonym sa...

Så otroligt fint :)
Pappren är så vackra! :)
kram <3

Favvoeleven sa...

Ja du kan låna mina flickor i vår, tar bara en liten provision...
Jättefint kort!
I want to do that also....
Kram

Teija sa...

Hej!:)
Herregud vilket fint kort du har gjort! Verkligen härligt papper. :) Vad är det för punsch du har?
Ha en underbar lördagkväll!
Kram Kram

Tussemaja sa...

Helt underbart kort i härliga matchande färger! Riktigt änglalikt.

www.mariante.se sa...

Hej gumman!
Fy fasen va DU är duktig!!! wow så mycket kreativt du skapat!
Har ni ingen träff på gång däruppe SNART! Nu är jag på G igen å redo att åka upp (var uppe hos A för ett par veckor sen).
Suttit hos Inkido på Återförsäljarträff hela helgen å demat lite mellan varven å det gick kanon! Lång konvalecens men nu så är jag igång!
Hör av er
Kram Mariante
Carpe Diem