onsdag 9 juni 2010

Till salu!

Hej på er!
Det händer mycket i mitt liv nu och jag mår ingevidare om jag ska vara ärlig. Jag vet att det är många som ser fram emot att jag skulle sälja lite grejer. Först får det bli detta,stämplarna i nästa gång,hoppas det inte tar lika länge att uppdatera som denna gång.
Anledningen att jag säljer är den enkla krassa verkligheten är att jag vill ha ALLT och inte riktigt på det klara om jag kommer att använda. Med denna hobby så är det så typiskt inte bara för mig hoppas jag ;) Epicen är använd men var ju tvungen att ha en rosa cuttlebug... ja ni ser!
Mejla om ni är intresserad eller har några frågor om något. Det får bli först till kvarn...

Kram






Epic 550:- + frakt ca 175:-


Martha S 200:- + 48:-i frakt säljes i par (Hörn och bård)

Martha S 120:- Styck+ 36:- i frakt

Cuttlebug alfabet 300:- styck
Olivia och Fancy Pants +48:- i frakt

Kantstansar 70:- Styck + 36:- i frakt

9 kommentarer:

Linn sa...

Hur mycket kostar frakten för stansarna?

VILLA MOA sa...

Tjena tjejen!

Ska vi må dåligt ihop, hoppar, är nog ganska överdrivet men hasar mig fram på kryckor i 1 veckas tid nu. Trött som fan, huset, trädgård allt förfaller och sniglarna mumsar gott på delikatesserna i rabatterna. Hoppas snart att ryggen läker sig snabbt och att livet kan få en mening igen. Ringer dig! Kram Nettan

Lotta sa...

Hej Suz
Vad tråkigt att läsa att du ite mår så bra...
Hoppas det blir bättre och att det bara är en liten svacka!

Kram

Therese Fredriksson sa...

Tänker på dig, det vet du!!!
Kram

Veronica sa...

Nääääää! Hur mår du??
Jag tänker på dig och hoppas det snart blir bättre! Skulle vilja hälsa på dig ngn dag! Är ju ledig.....av olika anledningar som jag inte kan skriva här.

Men en STOR kram till dig från mig!
//Veronica

Mia sa...

Lycka till med försäljningen!!
Jag finns här om du vill!
Kram//mia

Linn sa...

Jag skulle gärna vilja köpa kantstansen längst ner till höger. Då blir det 106:- Du kan maila mig på linn_sandang@hotmail.com

Jag hoppas att du kryar på dig! Kram

Marika "ioma" sa...

Är lite sugen på den MSpunchen med vågig kant och prickar. Finns den kvar?
Och i så fall skulle jag kunna betala den den 18e?
Kram

Anita sa...

Hej vännen!
Din rackare, nåt smygande vill jag inte veta av nere i Gränna hamn. Är vi där måste du ge dej tillkänna så vi får kramas och ta en fika.
Tråkigt att höra att du inte mår så bra. Hoppas att det blir bättre och att du får stöd av någon. Någon som finns där när du känner dej nere.
Lycka till med försäljningen. Jag vet precis vad du menar. Man köper på sej så mycket grejor och använder knappt hälften. Urp!
Stora kramen till dej.