onsdag 16 juni 2010

Nu kommer det kort...

Tjingeling på er! Vet ni? Jag har SOMMARLOV nu :) Så underbart skönt! Solen lyser och jag har tagit en kopp kaffe på trappan. Idag skickar jag iväg det sista så när som på en punsch som nog flyttar till sin nya äger i slutet på veckan. Någon regnig dag ska jag sortera ut mer grejer.
Här kommer två kort iaf. Ett till lilla söta Tilda som fyllt 1 år och det andra kortet har jag hållit på med i flera veckor...hm ville verkligen prova att göra med grönt o rött och inte bröllop. Så här blev det iaf. Hoppas de nya stämplarna kommer snart skulle behöva dem för att komma igång igen för jag har lite torrt på inspiration nu :S
Nu blir det kaffe nummer 2 i solen ;)
Ni har väl inte missat de fina rosblads puncharna som Mixen säljer... mitt BÄSTA köp genom tiderna. Jag har använt dom på gröna kortet visst är de fina?!!!
Lite grejer finns kvar ta en titt i förra inlägget och mejla om ni önskar något.

Kram






6 kommentarer:

Annelie sa...

Den såg spännande ut, jätte fina kort också!!!!

Therese Fredriksson sa...

Tildas kort är fantastiskt. Du såg ju på bilden hur glad hon var för det =) Det andra är också superfint.
Jag lekte med min bladpunch efter du hade gått igår, den var super.
Kraam

Nina sa...

Två helt underbara kort min vän!
Blomman på Tildas kort är ju helt fantastiskt fin, du är proffs på dom där blommorna!!!
Måste ju ha en sån där bladpunch framöver jag med, dom blev superfina...
Kram Nina

Ann-Sofie sa...

Såå fint... Måste ha en sådan där blombladpunch... som så mycket annat! Hur gör du dessa underbara blommor? Du är ju proffs på dem ;-)

Mia sa...

Mmmm... underbara kort!!
Ja, visst är den punchen fantastisk!!
Har beställt fler igår då de redan är slut!
kram//mia

Petra/Paradise sa...

En sådan punch SKA jag absolut införskaffa när jag inte har mitt köpstopp längre!
Superbra juuuu!!
Korten är superfina, båda två! :)

Nu är det nattisdags för mig känner jag.
Trevlig söndag!

KRAM Petra