måndag 14 juni 2010

Oj,oj vilken ruch...

...Efter mina grejer :D Så roligt måste jag få säga, men blev fullkomligt överrumplad av det stora intresset;)Tack ska ni ha för alla söta mejl och kommentarer. Tror jag har skaplig koll på allt nu. Jag har just varit och postat lite grejer så jag hoppas att mottagarna får det i morgon.
Jag har bara 5 stämplar kvar nummer 1,11,15,18,20 från tidigare inlägg. Filuren finns kvar också eftersom jag inte når Jessica P,ser du detta så mejla mig på kortmaja@hotmail.com Det gör ni andra också om ni ser något som ni vill ha. Dessa övriga stämplar och alfabet är kvar.
Snart har jag sommarlov om exakt 2 dagar:D Hoppas komma igång med rensning av de andra stämplarna då.
Sen ska jag väl pyssla något också det har jag inte hunnit med på ett tag nu;)
Kram på er




30 kr +porto

60 kr+porto

Inga kommentarer: