söndag 13 december 2009

Här gnistrar det och glimmar!

Hallojsan!
Julkorts produktionen börjar nu lida mot sitt slut nu. Det har gått fantastiskt bra i år med försäljning,det är roligt. Jag är inte direkt trött på det med nu ser jag fram emot att göra lite grattiskort igen. Men det lär väl dröja nu,för det är ju lite annat som står på kan man säga. Det här kortet kan faktiskt vara det sista julkortet för i år,säger så, för man vet aldrig;)till kortet har jag använt Magolia stämplar och papper och såååå mycket glitter.Synd att bilderna inte blir fina. Målat med Distresser som vanligt.
4 dagar kvar på denna termin,det ska bli skönt med lov. I går började det snöa här lite lätt ,såg på vädret att det ska komma mer på tisdag och sen ska det bli kallt. Kanske blir det en vit jul i år!
Nej, det får vara ett snabbt inlägg här idag för nu ska vi ut på landet och hämta massa kött,sen har jag att göra:)

Ha det gott och kram





8 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Underbart kort vännen! Jullov??? Vad är det???? Kram kram

LenA sa...

Jättefint kort, gillar det massor!

Än är jag fast i julkorten,lämnade sista beställningen igår så nu ska jag fixa de sista korten till mig själv, ett kärt besvär!

Ha en härlig Luciadag!
Kram

Therése Ringström sa...

Fantastiskt fint så härligt, gillar den runda snöflingestämpeln runt motivet, ska kanske investera i en sådan;0)
Vad skönt med jullov, det skulle jag också vilja ha!!!

Ha en fortsätt trevlig luciadag!!

Kram Kram!!!

Therése

Unknown sa...

Vilket jättehärligt julkort, gillade jag väldigt mycket.
Hoppas du haft en bra Lucia och att du har fått iordning på köttet ;o)
Ha det gott / Kram kram Cattis

Veronica sa...

Åh så underbart sött!

Vi har redan haft 1 veckas "ledighet"...
...ja eller 1 v med lillkillen i halsfluss och sambon och jag med magsjuka!! *skratt*

Men NU mår vi alla bra och jobbar 7 dagar till SEN är vi jullediga i 14 dagar! HUR skönt som helst!

Ha det gott!
kram kram

Tove sa...

Hej tjejen!
Lika fina kort som alltid! Håller tummarna för en onsdagslunch!!!
1000 kramar
Tove

Favvoeleven sa...

Hurra för jullov!
Kram

Nina sa...

Underbart kort! Och vad mysigt det är nu med all snö =)
Kommer sent ikväll, vi är bjudna på glögg vid 18.30.. men Hugo måste ju hem och i säng så jag ska hinna en sväng iallafall =)
kram Nina