tisdag 22 december 2009

Grattiskort och God jul!

Hej på er! Ni stressar väl inte ihjäl er? Det gör jag;) Nä ,då jag har allt under kontroll nu. När Magnolias stämpelpaket kom så fick jag syn på denna stämpel så tänkte jag, japp den ska jag göra ett kort till min kompis som fyller snart den passar perfekt! Har knåpat länge med detta kort kan jag säga för det var inte lätt att gå från julkort till grattiskort;) Lyktan är en egengjord mall eller det blev så för det jävlades så att tillslut gjorde jag en egen;)
nu har jag båda mina tjejer hemma och det känns bra. Dags att fira jul med allt som hör till.
Men en sak kommer att dyka upp här på bloggen snart... bilder på mina nya punchar,kanske har ni inte sett dem förut...lite nyfikna hi,hi bilder kommer iaf och ni kommer få "habegär" kan jag lova.
Ha nu en riktigt ,riktigt GOD JUL







9 kommentarer:

Viddan sa...

Hej!
Visst är den stämpeln söt och mycket användbar. Du har färglagd så fint oxå. Älskar din "låda" - har du nån mall på den? God jul!!

Therese Fredriksson sa...

Jättefint kort. Kul med en annorlunda stil och att du "dammat av" ett gammalt alfa. Mysig låda också.
Kram och god jul

Therése Ringström sa...

Vad söt hon var i högklackade skor
:0)Jag stressar mig fördärvad fattar inte hur jag ska hinna allt men det är ju tur att varje dygn har 24 timmar.......

ha det så bra och god jul!!!!!

Kram Therése

Mia sa...

Som vanligt jättefint kort!
Och asken kan jag ju njuta av här hemma!!!! Tack för den!
Kramiz & God Jul!//mia

Nina sa...

Jättesnyggt kort! Och du hade rätt om stämpeln... I LIKE!!!
Ha en skön jul och ett gott nytt år!!!!
Kramar Nina

Sofie sa...

Vill önska dig med en riktigt GOD JUL!
Kram Sofie

TinaStina sa...

Jättefint kort och stämpeln är supergullig. Och lådan... ja den är ju hur fin som helst förstås!

Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! Vi kanske ses på tisdag?

Kramen!

Unknown sa...

Tittade förbi här på nattkröken och ville önska God Jul och Gott nytt år / Kram kram

Carola sa...

Jätte vackert kort. Vill önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!