fredag 13 maj 2011

Kolla vad jag kan....

Hej på er! Ja kolla vad jag kan... Jag har renoverat SJÄLV ute i min stuga... I min lilla kabyss har jag målat tak och monterat reparationspapp...så mycket svordom det finns bakom den ska vi inte tala om ;) men upp kom den och sen har jag målat den med vit färg,målat tak och alla foder och lister. Över den höga sängen sitter det en canvastavla som jag målat, lite New Englandstil på det hela. Lapptäckena pryder fint. Rummet är bara 2*2 meter alltså 4 kv2 så det var mest trångt och bråka med sig själv där inne :) Sen kaklet jojo hon har fixat det själv är så nöjd och har nu ett självförtroende att jag kan allt ;) Men en altan får jag leja bort, för annars vet i fåglarna hur den skulle se ut :) Golvet har en kompis lagt skulle jag inte heller ha klarat kan jag säga. Bjuder på lite före och efterbilder. Tänk vilken skillnad...
Ha en skön helg vänner!
Kram Suz









3 kommentarer:

Tussemaja sa...

Snyggt Suz! Och du... säg aldrig att du inte kan själv! För det kan du!

Marie-Louise sa...

Fy fabian va snyggt! Jag är så stolt över dig vännen, jag visste att du kan själv! Bamsekram!

Petra/Paradise sa...

Herre jisses så fint du fått det männska! Och va otroligt duktig du är!!!
Visst är det bra mycket roligare att stå i ditt kök nu å säga att "jag har gjort detta" än att säga "jag har betalat för att få detta gjort" :)

Du är BÄST gumman!!

Kramisar Petra