måndag 23 maj 2011

Det lilla dasset...

Halloj! Renoveringen fortsätter,kanske inte "skitkul" att se men vill iaf visa er :) 70-talspanelen och det orange taket är vitt nu,jädrar vilken skillnad. Det blev en rosa/vit liten dröm och jag är såååå nöjd. Jag börjar nästan undra om jag blivit galen för nu ger jag mig på allt. Det som hägrar nu är ett tak i min veranda som är en utmaning...men "kristiflygare" ska jag ge mig på det om jag kan hålla mig tills dess ;) Det roliga eller egentligen inte är att jag verkligen borde ta tag i 3 fönster... men fyfanken så trist mycket roligare med de här grejerna jag gjort hitentills. Imorgon kommer en kompis hit och ska försöka få igång mig att göra kort. Det står fullkomligt still på inspiration och jag har 2 kort som måste göras,hoppas jag får nått gjort iaf. Tröttheten börjar komma ikapp nu och snart har jag lov och gud vad jag längtar.
Ha det bäst nu vänner!
Kram Suz






2 kommentarer:

bili sa...

Jösses amalia vad du fixar och donar. Men snart är det sommar och då förstår jag att du vill ha det klart. Fint blir det iallafall. kram bibbi

Petra/Paradise sa...

MEEEEN så sött!!!! Du är ju verkligen igång du!
Visst tryter inspirationen på kortfronten, det förstår jag, nu när du har hundra andra saker att göra som kanske för stunden både är roligare och viktigare :)

Skönt att du har ett lov att se fram emot vännen!

Kramar Petra