lördag 3 april 2010

Mera nya Maja och Glad Påsk

Hej på er och Glad Påsk! Hoppas ni har det bra. Det har jag ,jag är nu rörlig igen... nja mer än de senaste veckorna iaf. Igår var jag på Willys,tänk vad roligt:) gick runt på mina kryckor där inne, maken drog runt på vagnen,när vi började närma oss kassan blev jag väldigt trött...fiffigt va?Då slapp jag betala;)Jag har också varit nere i våran källare,där jag egentligen bor med mina pysselsaker,det börjar nu bli dags att flytta ner igen. Faktum är att jag saknar att sitta där nere i ett riktigt skräprum,trist på väggarna och massa annat där,men jag vet inte det känns bättre.Den stora dottern får nu tillbaka sitt gamla flickrum.
Nog om det. Jag har fått beställningar till butiken på pojkkort...det är svårt med kort till pojkar/män men jag ska baske mig försöka att inte bara göra så puttinuttigt:)Här är kort med nya Maja ,herregud hur ska jag kunna göra kort med andra papper än de i framtiden???Jag älskar dem.
Vårt internet har ju kraschat, fy så trist det är,eller routern har brunnit typ,maken ska till Telia idag och hoppas han kommer hem med en ny för det är ju skittråkigt att vara utan.
På morgonen idag kom påskharen hit,vissa i familjen är glada att han fortfarande vill komma med ägg,jag fick inget så jag surar en smula;)
Nej,detta blev långt.
Ha det nu så bra och en stor Glad Påsk Kram från mig







7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina! :)
Vad du ärproduktiv nu :) Det gillas, jag ääälllskkkar att få komma in hit och koppla av en stund och bara titta runt på allt ögongodis:)
Kram och GLAD PÅSK!

Anita sa...

Glad Påsk vännen!
Kunde jag så skulle jag skicka ett stort godisägg genom datorn. Men det kan bli svårt.
Jag håller med dej ang Maja papprena. De är ljuvliga.
Som dina kort, de är också ljuvliga.
Ha det gott. Stor kram

Therese Fredriksson sa...

Påskharen var inte här inatt heller =( =( =(
Svårt med pojkiga kort men jag tycker du lyckats jättebra.
Kul att kunna pyssla i vanliga rummet igen och att du kan gå så du kan vara med oss och pyssla =) =)
Kram

Marie-Louise sa...

Jag gillar det översta massor, du kan ju visst göra grabbiga kort! Kanon! Påskharen var inte här heller... :( Kram kram!

Therése Ringström sa...

Vad skönt att höra att du är på "benen" igen:0) Jag gilla dina kort massor, håller med dig om Maja papperna, måste se till att köpa några!!
jag har efter många om och men faktiskt lyckats uppdatera bloggen idag!!

Glad påsk!!

Kram Therése

Unknown sa...

Jättefina kort båda två :)Det nedersta kortet med pojken på cykeln blir ju klockrent till en kille. Tycker själv att det är svårt att få till ngt bra till killar, man vill ju inte att det skall bli för "pråligt"..
Ha nu en fortsatt trevlig sista dag på påsken...Kram kram

Veronica sa...

Hej!

glad påsk på dig så här lite i efterskott. Har allt varit här inne och tittat på allt fint du gör men har varit dålig på att skriva en hälsning.
hoppas att du mår bättre och som sagt nu går det ju bara framåt om än kanske lite långsamt?
hoppas vi ses i Nypan den 17/4?
då kommer jag och gör stan osäker! *skratt* ja i allafall pysselrummet och hennes shop!

Stor kram till dig från mig.
/Veronica