måndag 22 mars 2010

Frame Card

Halloj! Här kommer en uppdatering igen. Den har tagit hela dagen att fixa till och det fattas fortfarande en bild :( Det är något fel när jag ska ladda upp bilderna och det kan göra mig galen. Jag har inte bråttom ,ska ju ingenstans men det är iaf frustrerande. Helgen har varit rolig men lite hektisk när det är mycket folk hemma. De är roligt att ha alla här men de är hungriga hela tiden. Nu är det deras tur att fixa käk... Räkmackor blir det i kväll.
Här kommer ett kort med Majas fina papper och Söta Magnolia IGEN,får säga det för nu är jag riktigt insnöad.
Jag kom på att jag fyller om en månad så jag var absolut tvungen att köpa mig en handväska,visst är det bra att man kan ge sig själv något ;)
Ha det bra,nu väntar mackorna och en kisse som ska få lite också,det är hennes 10- årsdag idag och det ska firas.

Kram









8 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Suuuperfint frame-card. Gillar fjärilen massor! Kul med huset fullt, här är det sååå tomt, inga barn och inget husdjur =( Tar nog tid att vänja sig vid att inte ha katten springa runt fötterna. Hörs i morgon, jag svischar förbi med påsen! =) Kram kram

Nina sa...

Förstår att du snöat in på den magnolian, hon är så söt! =)
Kortet är fantastiskt.
Hoppas räkmackan smakar bra.
kram Nina

Viddan sa...

Vilket fint mästerverk!!!
Kram, Lena

Therese Fredriksson sa...

Å, det kortet har ju jag sett på riktigt och det är såååå fint!!!!! En riktig favvostämpel och superfina fjärilen med glitter!! Krama kissen på födelsedagen!
Kram

Anonym sa...

Här har du fått till ett konstverk som heter duga! :D
Underbart att vila ögonen på - rena godiset ;)
Fjärlilen får mig att le.
Tack för dina fina kommentarer inne hos mig, de värmer :)
Kram Louise

Unknown sa...

Kortet är ju jätte jättefint.
Måste säga och jag har väl säker sagt det tidigare att jag tycker modellen på kortet är så snygg och annorlunda för mig. Säger som om allt annat, måste prova någon gång ha ha. Ja snart får jag väl sluta jobba om jag ska hinna med allt jag vill göra :)
Skule bara kika in en snabbsväng och säga hej....har inte varit så aktiv på ett tag nu, har varit så mycket annat..Men hoppas att jag snart ska kunna komma igång med mitt pyssel igen..
Var rädd om dig och må så gott tills vi hörs igen / Kram kram

TinaStina sa...

Åhhh dina framekort är alltid så himla fina! Detta var ju helt underbart med färger och motiv. Du är suverän på det där. Fjärilarna är ju så söta också :)

Förstår om det är jobbigt med rullstol och grejer. Jättebra att du tröstade dig med en handväska, det känns ju mycket bättre då :D

Massor av kramar!

Favvoeleven sa...

It`s gorgeous!
Hoppa inte omkring för mycket så att du överbelastar din tass!
Kram