tisdag 2 februari 2010

♥ Raffigt till Alla hjärtansdag månne? ♥

Hejsan hoppsan på er! Vet ni???? Jag har gjort det nu.....klippt mig! 50-60 cm är borta bara sådär ;) och jag var skärrad men överlevde och jisses så skönt det är. Bilder kommer när jag får dottern att fota.
Här har jag gjort lite raffiga korsetter igen,klart det ska vara lite romantik på alla hjärtans dag eller hur?I korsetterna ska det ligga lite geléhjärtan. En lite ask som man kan lägga något gulligt i också. Papperna kommer från Magnolia. Även ett kort i samma stil,med crackle paint målat hjärta.
Nu ska jag packa och sticka iväg till Pysselpinglorna,lika roligt varje gång,tur att de finns ,annars vet jag inte hur jag skulle överleva tisdagarna, för fy vad de är tråkiga ;)
En snöig kram till er!







6 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Verkligen raffigt!! Ursnyggt som vanligt =) Ska jag ta med kameran ikväll?? Det börjar låta som undanflykter nu, vi vill ju se en bild här!!! ;-) Kramizar i stora lass

Favvoeleven sa...

Väldigt raffigt!
Kram

Anonym sa...

Så snyggt! :)
Jag bara måste våga testa på dina häftiga korsetter en dag, de är ju helt underbara! :D
Ngn kommer bli väldigt glad! :)
Kram Louise

Unknown sa...

Helt klart kanonläckra, avundas dig verkligen de där korsetterna måste jag säga..
Vill med kunna :)
Väntar med spänning på att dottern tar ett kort snart så man får se vilken ny pingla det blev ;).
Må så gott / kram kram

Tussemaja sa...

Du var jättefin i håret! Så fram med kameran och fota nu.
Och de där korsetterna... så läckra!

TinaStina sa...

Underbara korsetter och andra hjärtegrejer! Du är ju fenomenal på de där korsetterna :)

Håller med Tussemaja, du var verkligen jättefin i håret. Inte för att jag tycker det är kort direkt... hahaha... du vet ju hur jag ser ut :)

Vet du? Adam tog körkortet igår på första försöket! Gissa om han var lycklig?

Kramen!