måndag 30 november 2009

Tänt var det här!!

Hej på er! Hoppas ni har det bra,det har jag fast är lite hängig,men det ger sig. Här kommer lite som jag haft på lager. Vi firar alla 4 advent även om det bara ser ut som 2, fniss! Ljusen står på ett stort runt fat,med fina isbitar runt. Det skulle vara grönmossa också men den är minsann slut överallt i stan:( Nu kan man ju iofs gå ut i skogen och plocka lite ,men det följer med så mycket kompisar hem då;) Majas nya papper har fått vara med på dessa alster,de är så underbart fina de papperna. Nyckeln fick en omgång med crackle paint. Kortet är Inkidos papper och en ny Magnolia tös, den är såååå bedårande söt. Snöflingorna har jag stansat ut med OH-papper och satt lim på och doppat i Flower soft polar pulver, åh vad jag gillar snö på burk:)
Lämna gärna ett spår då blir jag så glad.
Ha det gott kram






6 kommentarer:

Therése Ringström sa...

Oj oj oj vad fint, jag blir så avundsjuk jag blir, så fina adventsljus och tändsticks ask du har!!! Ja Ja kortet var också superfint, gillar den frostiga känslan:0)

Ha det bra!!

kram Therése

Marie-Louise sa...

Såå fint, du är ju bara bäst! Kramizar!

Therese Fredriksson sa...

Jätte jätte fint allting =) Sååå tråkigt att inte jag ska va ,ed och pyssla ikväll... det förstör hela min vecka =( Kram

Favvoeleven sa...

Nu är jag tillbaka! Åtminstone datorn...
Vad sägs om nästa vecka mån,tors el fre?
Kram

Anonym sa...

Nu har jag kollat igenom alla dina fina julkort, gillar! Jag målar ju lite, men är ju ganska trög - vi får väl se vad det bli i år... Låter inte så lovande att det blir några kort... ha ha ha ha

Petra/Paradise sa...

Vilka ursnygga ljus!! En fröjd att tända dem varje advent! =D
Det tar ett tag att bränna ner dessa blockljus. PÅ mitt första ljus märks det knappt att det varit tänt ;)

KOrtet och tändsticksasken är superfina!! Älskar ju dessa papper! *myser*

Vad fint med snön som dinglar ner på din blogg förresten! =D
Å paketinslagningen! EN riktig upp-piffning här inne! =D

Jo, jag vet vad du menar när du säger att man är "rädd" för frisören. Mitt hår når ner till midjan och jag klipper mej vart annat år å då måste jag tyvärr ta mycket åt gången..kanske därför jag blir så jäkla knäckt ;)
Jag börjar få kalla fötter om mitt beslut att skaffa ny frisyr..*gulp*
Men nu får jag baske mej göra det!!

Trevlig helg på dej gumman!!