måndag 9 november 2009

Ja ni...Mer jul!

Hej på er!
Idag är det en sådan "surdag" Vaknade på fel sida... Men usch hör ni vad trist jag är,dagen har iaf rullat på i gamla fotspår..Måndagar alla dar i veckan. Visst känns det som vi går och väntar på något?! Inte väntar vi på julen redan, inte sådan väntan ...det är något annat,kanske är det alla förberedelser,äh jag vet inte men väntar gör jag ska nog lura ut det;)! Nå,ja inspirationen finns men har fastnat lite nu, bara massa julkort. Men jag håller på med ett projekt:) Kommer endera dan bara så ni vet!
Nu ska jag gå och slänga mig på soffan..om jag får plats för där ligger tre tjejer..! 19 -åring en 17 -åring och en 9- åring..sist nämnda hon tar störst plats det är vår "jättekatt" tror hon väger lika mycket som hon är gammal ;)
Kram








10 kommentarer:

LenA sa...

Visst kan dagarna vara gråa och trista men jag blir iallafall glad när jag ser dina härliga julkort!
Kram Lena

Marie-Louise sa...

Superfint, håller med Lena, man blir lite gladare av dina kort! Gillar alfabetet på den översta! Kram kram

Carola sa...

Jätte fina kort båda två. Extra söta är bullarna, kanske köpta eller gjorda själv? Ha det så bra, Carola

Viddan sa...

Inte kul, men om det är till nån tröst är vi två... Härliga kort, du!! Kram

Teija sa...

Hej tjejen!
Ja, det är inge vidare när man utan anledning vaknar på fel sida.:( Hösten är en sån tung period, tänk om man kunde få kyla och snö! Då minsann skulle allt kännas ljusare på nåt sätt:)Det är ju tur att man har pysslet att ta till när det känns tungt.:)
Mycket fina julkort du har gjort:) jag har faktiskt för första gången beställt Magnolia Jul Stamp-paketet, väntar nu med spänning:)
Ha en trevlig kväll!
Ljusa Kramar i höstmörkret.

Tussemaja sa...

Hur sur du än vaknade så har det inte påverkat negativt på dina kort i alla fall. Ursöta!

Nina sa...

Superfina kort som alltid!
Tänk på att gå upp på andra sidan imorgon då ;)
Slutar 18.30 imorgon så jag kommer lite sent... Ses!
Kram Nina

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW här är det Julverkstad i högsta hugg fasen vad du är duktig och produktiv. Jättefina kort som alltid och önskar dig också en riktig fin dag och vecka. Kramis från lilla Inger:)

Therese Fredriksson sa...

Den snögubben är såå söt. Jättefina kort:Jag skulle så gärna vilja ha mer tid så jag också kan göra mååånga kort men det är bara att inse... Min tid kommer också nån gång :) Kraam

Pernilla sa...

Hej!
Tack för de fina kommentarena hos mig och tack för att du lämnade ett avtryck så jag kunde hitta till din inspirerande sida.
Wow,vilka underbara kort och alster!
Hoppas att det är Ok att jag länkar till dig på min blogg.
Ha det gott!
Pernilla