söndag 6 september 2009

En hel armé med korsetter och lite annat!

Hej på er på söndagskvällen!
Hoppas er helg har varit bra. Det har min varit, i går var jag och Tess på en liten tur till Linköping det var kul! Sen har helgen mest gått åt till att plocka plommon,Herregud vad plommon ,har aldrig varit med om dess like,så i morgon ska jag ta med 2 10 liters hinkar till skolan!! Nån som bor nära får gärna plocka hur mycket ni vill;0)
Lite pyssel har det också blivit en hel armé med korsetter och en liten "rygga" och ett TRI-shutter kort igen,dessa är beroende framkallande...Fast det är väl allt det vi håller på med;0) Nya magnolia och Maja- papper får vara med på detta lilla kort som också har ett litet recept inne i.
Ta nu en lott och låt er väl smaka av bloggcandyt i inlägget under det på går tom 20/9
Kram






13 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Såååå snygga korsetter, kan inte se mig mätt på dom!!!!Ja,kortet o ryggan är ju oxå fina men korsetterna!!!!Aj lav!!! Kramizar på dig!

Hanna sa...

Hej Suz!

Vad avundsjuk jag blir på dig som har mycket plommon! ;o) Vi hade bara två stycken iår! *ler* :o)

Underbara korsetter, superläckra verkligen!!!
Snygga färgkombinationer och härliga papper - visste inte att Maja Design hade fått nya papper! Detta måste jag ju kolla in så snart som möjligt! *ler*
Hennes papper är såå söta.

Och TRI - shutter kortet - förstår att dessa är beroende framkallande!!! SÅ SNYGGT!
Din färgläggning av Tilda är jättefin.

Naturligtvis tappar jag hakan även när jag ser ryggsäcken, hur duktig kan man bli egentligen!??? ;o)

Ha det bra!
Önskar dig en fortsatt trevlig söndagskväll!
Kramar från Hanna

Line sa...

Korsetterna är så häftiga!

Therése Ringström sa...

Vilka läckra korsetter!!!! Gillar dem skarpt. Ryggsäcken och kortet är naturligtvis också jättefina!!!

Ha en trevlig kväll!!!

Kram Therése

Annacarin sa...

Hej Suz... jag fattar inte hur kreativ du är.. så fina saker hela tiden och så dessa korsettväskor!
Kramiz, Annacarin

Anonym sa...

Allt är som vanligt superfint..

Tove sa...

Korsettväskorna är ju bara helt underbara!! 1000 kramar på dig!!!

Viddan sa...

Så jäd-ans snygga korsettväskor (och det andra med)...
XX Lena

Anonym sa...

vilken fin rygga, kram maja

Erica sa...

JA här var hur mycket fint som helst. Dina korsetter är bara så häftiga och snygga.

Och TRI shutter korte är lika fint denna gången. För står om det var beroende framkallande.

Åh så får man inte glömma den sötta och fina ryggsäcken.

Kram Erica

Anonym sa...

Hvor er korsetterne bare fantastiske. Hvordan har du lavet dem...? er det efter en skabelon..? er meget nysgerrig kunne nemlig godt selv tænke mig at lave nogle magen til.

Dorte fra Danmark
wwww.dot-scrap.blogspot.com

Gurkiss sa...

Super fina kreationer :)

Kram Gurkiss

Anonym sa...

wonderful- I oove this nice´bags!
Greetings from
elborgi in germany