torsdag 11 juni 2009

Nytt studentkort!

God morgon på er!
Jag har varit uppe före tuppen idag!Kunde bara inte sova...trist för jag kommer vara jättetrött när jag måste hålla mig vaken på em, annars tar jag gärna mig en lur men si inte idag. Det händer allt idag tror jag..Det sista ska fixas inför studenten ,dukning organisation av bord och stolar,för det är bara att gilla läget det blir inomhus:0( en annan hiskligt spännande sak händer på em. också...berättar om det i nästa inlägg . Sen ska upp till skolan och ta avsked av mina elever,det är faktiskt tufft. Dessa godingar har jag haft sedan de var 6 år alltså i 7 år. Jag har med mig Marängswiss så jag lär nog bli "poppis";0)
Detta kort får Linn av oss imorgon(det är garanterat riskfritt att lägga grejer här för hon är inte det minsta intresserad) Hon älskar lila.Papper från Inkido och stämpeln är från hÄnglar målad med distresser och blommor , blad och detaljer har jag köpt här
Håll tummarna att alla studenter och examsbarn inte regnar bort i morgon... Dansa soldans(det ska jag göra) Skickar med en länk som ni bara måste se och njuta av på youtube den är underbar
Kram

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Underbart studentkort, härligt lila...

//Malin

Viddan sa...

Mycket fint!!
Kram,Lena

Anonym sa...

Åh, vad fint :) Jag hjärtar Inkidos papper, man kan göra vad som helst av dem små godingarna ;)
Ha en härlig dag! Hoppas du sover bättre imorgon ;)
Kram Louise
http://rosascrapverkstan.blogg.se

Therése Ringström sa...

Jätte jätte fint kort så fina färger!!! Hoppas ni får det bra imorgon vi här nere i Skåne ska ju få ett ruskigt väder:0(

Ha en trevlig helg och stressa inte för mycket passa på att njuta också;0)

Kram Therése

Anonym sa...

Jättefint kort!!!

Nina sa...

Kortet blev superfint!
Hoppas ni får en bra dag imorgon!
Och att det går bra idag ;)
Kram Nina

Therese Fredriksson sa...

Åh vad fint Linns kort blev. Allt kommer gå jättebra och Linn kommer vara en lycklig student. Krama henne fån mig. Kram Tessan

Marie-Louise sa...

Klart roligare med sol! Så dansa på du! Men oavsett väder så kommer Linn få en toppendag, det är jag säker på! Jättefint kort, gillar oxå lila! Kram kram

Line sa...

Jättefint kort och härliga färger! Förstår hur du känner för dina elever, det är tufft när de ska vidare när man haft dem i flera år. Hoppas ni får en bra dag och att solen skiner på er :)

Favvoeleven sa...

Efter studenten kommer den stora oron! Vad gör ungskrällerna nu när de inte bor hemma längre......... ;)
Kram

Marie-Louise sa...

Tack för ikväll, supergott och trevligt! Du har ett par saker att hämta hos mig! Kramiz

Laila sa...

Så mycket snyggt jag hittade här oss dig! Du har gjort massor av urfina saker. ♥