onsdag 20 maj 2009

En trött hälsning och Skogstokiga!

Hej på er!
Här kommer en mycket trött hälsning från mig. Jag har ett kort att bjuda på dock,men inspirationen är som bortblåst. Kan det bero på att det är så mycket annat på jobbet med ungarna kanske.Det är skolresa,massor som ska vara klart och student här hemma och min"lilla" fyller 17 år på fredag!Maj är en av de månaderna som är jobbigast när man jobbar som lärare,så nu är jag så trött så trött. Skönt att det är helg;0)Här kommer ett kort med motiv från Skogstokiga...(kär i dem). Jag har 4 st i min samling,jag som inte skulle köpa mer;0)Kortet gjorde jag lite hastigt igår när jag var och pysslade med tjejerna.
Ha det gott Kram




8 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Så snyggt! Jag är också kär i mina.... Kram!

Erica sa...

Woww vilket härligt kort. Allt bara passar så perfekt. Ditt bröllopskort var också helt fanstastiskt. Gillar det massor.
Kram Erica

Anonym sa...

Vad fint det blev!

Anonym sa...

mysigt kort vännen

//Malin

Teija sa...

Hejsan svejsan!
Vilken gullig stämpel. Superfint kort! Vart kommer dom stämplarna ifrån?
Se till att du får en ordentlig vila när du är ledig. Energin kommer tillbaka. Ha en trevlig ledighet!
Kram kram

Therese Fredriksson sa...

Jättefint kort. Blåbären blev jättebra med det lilla vita på =) Kram kram

Cathrin sa...

Hej! Jag är störtkär i mina Skogstokiga stämplar, vem kan låta bli? Hm, 4 st???Vågar inte ens räkna mina, tror faktiskt inte att jag kan räkna så långt, hi,hi. Jättesött kort. ha en trevlig helg. Cathrin

Nina sa...

Hmm... Hoppas jag kan lämna kommentar idag då... försökte i tisdags men det funkade inte!
Kortet blev jättefint!!!!
Hoppas att du haft en bra helg!
Kram Nina