måndag 6 april 2009

Påsklov och nya kort!

Hej på er! Nu har jag påsklov,det är superskönt. Att jobba med årskurs 6 på vårterminen tar på krafterna ska jag säga. De är superhärliga men "väldigt "klara med oss,men vi har ju ett antal veckor kvar till sommarlovet! I lördags var det scrapträff på Mixen,det var såååå roligt! Jag ville inte att dagen skulle ta slut! Men nog ska vi få till en till hösten igen. Jag har gjort ett ett par kort. Det lila gjorde i lördags och påskkortet har jag gjort till mamma för världsfreden skull för får hon reda på att hennes lillasyster fått ett blir hon galen;0) Jag har ju gått loss med pearlmaker på det, jag bara älskar ,sen har jag målat med distresser på 300 g akvarell! Det är mina favosar nu men de är ju mycket dyrare så de ska jag bara använda ibland.
Ha det gott nu Kram






Här ser vi ett härligt gäng (vi var väldigt bra på att fika och äta)
Tess TinaStina ,Maja och Anna-Lena
Ann-MarieGun och Nina satt också där ,
men de var nog och shopade;0)

12 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Supergulliga! Jag gillar oxå pearlmaker skarpt, kan ju användas på allt! Hur länge är det till nästa träff....? ;) Ha det gott och njut av lovet! Kram

Tove sa...

Påskkortet var ju fint! Du är för duktig!!!!
Ha ett bra lov och vila upp dig ordentligt!!!
Kram

VILLA MOA sa...

Så skönt för dig att du får vara lite ledig och bara njuta av pyssel.

Hoppas du får en skön påsk, skall ni ut till ön kanske?

Kram Nettan

Anonym sa...

Hej Vännen!
Allt bra med mig och jag har det superbra, ser att du gjort några finfina kort, höres när jag kommer hem igen.

Nu ska jag bara vila upp mig och försöka hålla mig ifrån datorn.

//Malin

Hanna sa...

Hejsan! :)
Jaa du, 12/13-åringar kan verkligen vara jobbiga! ;o)
Kan verkligen inte vara lätt att vara lärare, men ibland är vi elever snälla också, hoppas jag!
Men visst är det skönt med Påsklov!!! :o) Önskar bara att det vore lite längre!!! ;o)
Åh, så fina kort!
Och så vackert färglagt!
Det gula kortet är helt underbart, du är så duktig på att få till det med papper och dekorationer!
Massvis med Kramar till dig!
//Hanna

Therése Ringström sa...

Jättefina kort som vanligt!!
Vad härligt med påsklov, och pysselträff:0)

Ha det bra!!!

Therése

Anita sa...

Hej vännen!
Njut av påsklovet, det är du värd. Jag beundrar alla som arbetar inom skolan.
Underbara kort som alltid. Det där med pearlmaker ser himla fint ut. Nu gjorde du mej sugen. :o)
Ha det gott.
Stor kram från Anita

Sofie sa...

Å vad skönt med påsklov, hade önskat att jag också hade det, fast jag har tagit semester på torsdag så det ska bli skönt. Kul med pyssdelträff! Dina kort blev som vanligt väldigt finna. Glad påsk! Kram Sofie

Mita sa...

Jättefina kort! Vi satt ju inte i samma rum... tyvärr. Hoppas att din påsk blir mysig! Kram

Therese Fredriksson sa...

Jättefina kort. Fint med pearl maker på blommorna. Det var jättetrevligt i lördags, hoppas på fler sånna träffar. Kram

Teija sa...

Hej!
Jättefina kort! :)
Vill önska dig en riktigt skön Påsk, med mycket god mat och påskmust. ;)
Ha det gott!
Kram kram

Lotta sa...

id påsktid brukar man få lite panik som lärare - man vet hur lite tid det är kvar på läsåret... Känns faktiskt riktigt skönt att slippa det och bara vara nu när man är mammaledig.
Gillar ditt gula kort skarpt!

hoppas du haft en skön påsk!
KRAM lOTTA