lördag 4 april 2009

Grattiskort och scrapträff idag!

Hej på er i vår solen! Idag går vår första scrapträff av stapeln på Mixen i Nyköping. Det ska bli så roligt ! Det kommer bli MÅNGA skratt och MYCKET pyssel;0)Det är så spännande,det blir roliga utmaningar och tävlingar och lotterier... Jag är svag för lotter kommer ta massor;0)Tråkigt nog kunde vår kära Hoppetossa inte komma men hoppas vi kan göra detta igen i höst.
Här är ett kortet har jag gjort till Malin som hon fick när hon fyllde år,ni har väl sett hennes fina födelsedags candy?!
Ha det bra och väl mött på MIXEN idag!
Kram


14 kommentarer:

Erica sa...

Vilket jätte fint kort du gjort till Malin.
Hoppas ni får en jätte trevlig dag i dag. Ha det så skönt i den underbara solen.
Kram Erica

Favvoeleven sa...

Får nog sova med ett öga öppet så ingen tar min Tina-biljett....
Ha det så kul på skräpdagen! Hälsa Mia!
Kram

Hanna sa...

Åh, vilket sött kort!
Så många söta detaljer och färgläggningen är underbar!
Såå fint med bandet och pärlnålar under rosorna och spetsen är ljuvlig!
Kramar i massor
från Hanna

Therése Ringström sa...

Jättefint kort du gjort till henne det blev hon säkert glad för:0)
Oh det låter kul med pysselträff, synd att det aldrig händer något sådant här:0(
Ha en skön helg!!!

Therése

Tove sa...

Hoppas allt gick bra idag och gucklor blir det också till!!
Ha ett skönt lov!!!!!!
1000000 kramar

Tussemaja sa...

Tack själv för en trevlig scrapträff! Hann tyvärr inte gå runt och kika på vad alla andra gjorde... så tur det finns bloggar att kika i efteråt :)

Lilla Pyssel Inger sa...

Jättefint kort hon måste ha blivet jätteglad:) Jag hoppas att ni hade riktigt trevligt i går på Mixsen. Själv blev jag totalt pank efter besöket på mässan men det var det värt:) Söndagshälsningar och kramis från lilla Inger

Teija sa...

Hejsan svejsan!
Vilket vackert kort!:) Hoppas ni hade trevligt igår och att ni fick en hel del pysslat. :D Själv var jag på mässan i Kista med min mor. Hon gick bland tygerna och jag stod och hängde vid scrappingen och brände upp stålarna. Haha. Det blev en hel del nya papper, en drös blev det från Maja Design. Hon gör verkligen vackra papper.
Ha en skön söndag!
Kram Kram

Nina sa...

Superfint kort! Gissar att hon blev superglad =)
Kram Nina

TinaStina sa...

Tack själv för träffen igår! Det var verkligen superkul och jag packar gärna min nya fina väska och släpar iväg den till en träff snart igen! Hoppas Mia orkar ordna med fler träffar. Och du... kortet är bedårande!

(nästa gång vinner vi, eller hur?)

Kramar!

Petra/Paradise sa...

Men du!!!! Vilket sjukt läckert kort Malin fick på sin födelsedag!! *WOW WOW*
Det är alldeles bedårande!
LÖÖÖÖV den stämpeln först å främst!
Å ditt lilla blomsterarrangemang var ju bara såååå himla fint! *smälter*
STOR KRAM Petra

Petra/Paradise sa...

Förresten, hoppas det är ok om jag lägger dej bland mina favvisar!! *blink*

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vad roligt att ni hade kul, blir glad om det blir en annan gång också så man kan vara med då istället:) Ha en underbar måndag och vecka kramis från lilla Inger

Marie-Louise sa...

Ja men gu va kul vi hade! Längtar redan till nästa gång! Superfint kort! Ängeln är så söt och du vet ju att jag gillar alfabetet massor!! Kraaam