torsdag 13 augusti 2009

KAOS och SH-Tilda!

Hej och godmorgon på er!
Här kommer denna fantastiska KAOSen! Jag är stum av beundran. Tack snälla Hanna för att jag fått den av dig känner mig så hedrad,för du är ju så otroligt duktig. Jag ska nu sätta mig på kammaren och fundera vem som ska få mina 3 som jag ska ge vidare. Jag har väldigt mycket att stå i nu och på måndag börjar jag jobba...visserligen bara en dag men sen ska jag operera bort 6 st tänder på tisdag så jag lär nog ha rätt ont i munnen ett tag... får se det som banting;0)
Jag fick beställning på ett kort till en liten nyfödd så här blev det . Jag har dammat av min favoritstämpel So Heavely Tilda hon är bedårande .
Nu är det dags för scrapträff igen. den 26/9 kl 9.30-18.00 på Mixen i Nyköping mer info i vart du kan anmäla dig ser du i sidpanelen.
Imorgon går flyttlasset till Uppsala den är spännande för alla tror jag;0)
Ha det bra och kram




8 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh så fint!

Anonym sa...

Grattis till KAOS:en!!! Den var verkligen vacker!! Men det är ditt kort också, den stämpeln är ju bedårande vacker!!

Erica sa...

Ett stort grattis till din KAOS. De värmer verkligen när man får dem.

Ditt kort är också fantastiskt fint. Hon är verkligen underbar denna Tilda.

Lycka till med allt som är på gång.

Kram Erica

Therése Ringström sa...

Grattis till KAOS:en och vilket gullig kort du gjort, jättefint det måste beställaren gilla:0)

Lycka till med flytten!!

HA en bra dag!!!!

Kram Therése

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett JÄTTESTORT GRATTIS till din super fina KAOS-Award kanon fina färger på den gillar den massor:) Kortet är jo ett riktigt Suz kort och jättevackert som alltid:)Å du har mycket att stå i lycka till med flytt och borttagning av tänder låter inte roligt alls! Tack snälla för din gulliga kommentar hos mig, ha det så himla bra själv, kramis från lilla pyssel Inger:)

Mia sa...

Grattis Gumman!
Du är verkligen värd det kortet.
Men det du gjort själv är precis lika fint!
Lycka till med flytt & allt. Hoppas vi ses en sväng på måndag innan du ska plågas. kram //mia

Anonym sa...

Stort grattis till din fina kaos! Måste vara underbart när man får en sådan i lådan.
Trevligt att ha dig back in buisiness här igen.
Ditt kort är också väldigt fint! Rosa och läckert som få ;)
Lycka till med flytt i helgen!
Ha det gott!
Kram Louise
http://rosascrapverkstan.blogg.se

Mill@n sa...

Så gulliga kort som du både fått och gjort! Den 'heavenly'sämpeln är supersöt och färgläggnning och papperen är super!