onsdag 25 februari 2009

Utmaning och en bunt kort!

Hej på er! Jag har blivit utmananad av Sofie! Jag ska säga 7 sanningar om mig själv;0)

Här kommer mina 7 :
1. Morgonpigg som få ,älskar att gå upp när huset sover sådär vi 5 -tiden, smyger ner i mitt pysselrum kl 5 med en stort glas kaffe i handen.
2. Tittar nästan aldrig på tv,har inte ro till det.
3. Älskar att laga mat,gärna husmanskost från grunden...lägger ärtor i blöt osv.
4. Är en sann djurvän ömmar för alla djur även de små spindlarna till makens stora förtret!
5.Jag är Reumatiker sen jag var 9 år och har bytt ut lite leder.
6.Har rest mycket men blivit flygrädd på senare tid.
7. kräks nästan på tanken av honung.
Vad knäpp man är när man läser sina 7 sanningar,man kan ju börja undra;0)

Jag vill gärna utmana några men tycker det är lite svårt, för många saker har gott runt nu.
Så varför inte ta den här utmaningen om du vill och skriv sen en rad att ni antagit den,det är ju så roligt att läsa vad ni skriver!

Här kommer en liten hög med kort. Jag tränar på mina promaker,vet inte om jag gillar dem än. Ha det bra och kram







9 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kort som alltid, Gillar verkligen den hästen.

//Malin

Marie-Louise sa...

Toppenfina kort, du målar jättefint med pro....Jag gillar dem skarpt, fast jag hinner ju inte med att göra lika mycket som du :( Ha det gott! Kram

Viddan sa...

Du är duktig på ProMarker! Och korten är söta. Jag tänker nog anta utmaningen =)
Kram, Lena

Therese Fredriksson sa...

Jättefint alltihop. Hästen är jättesöt, trots att han är brun ;) Kram

Teija sa...

Hejsan svejsan!
Superfina kort! Och jädrans snygga papper. Utmaningen du har, den har jag också fått av en vän, men inte har jag skrivit sanningar ännu, törs inte. ;)Jag får nog ta och grunna på dom.
Ha en bra torsdag!
Kram!

Anonym sa...

Hejsan...

Jag trillade in hit till dig :)

Jätte fina kort *nickar*

Ha de gött.
Kram Gurkiss

Anonym sa...

Kul med en utmaning, visst är vi lite konstiga till mans;0)
Jättefina kort, häst kortet är gulligt!!

Ha en trevlig helg!!!
Therése

VILLA MOA sa...

Sitter här mitt inatten och kan inte sova, är det din man som bökar på järnvägen de har kört med en j..maskin och gräver kanterna i 3 timmar. Tror de att man kan sova då...

'Så då blir det att hålla sig vaken och blogga runt.

Ville bara säga hej, FIKA SNART?

kram/Nettan

Anonym sa...

Jättefina kort du gör. Jag är så kär i jingle jangle-figurerna, den lilla hästen är ju för söt oxå.