måndag 29 december 2008

Gott Nytt År

Hej på er och god fortsättning på julen! Nu är det full fart mot nytt år,det är spännande tycker jag. Jag hade ju tänkt att göra lite nyårskort och skicka ,så blev det inte! Jag har gjort ett sen tyckte jag det var roligare att göra andra och man ska bara göra det man känner för då blir det bäst.Tomten kom med en ny skrivare han är för snäll och så kom han med en spa behandling och lite skönhetsprodukter också,han tycker nog jag behöver "piffa" upp mig lite;0)Julen har varit underbart skön och jag njuter av min ledighet i fulla drag. Ha det bra och glöm inte lämna ett lite spår innan du går!
kram och
Gott Nytt År

18 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Tjusigt! Kramisar!

Anonym sa...

ad söt den Tilda blev!
Ljusblått är fiiint!

Gott nytt år!!
Kram

Anonym sa...

Ljuvligt som alltid!
//Malin

Erica sa...

Visst skall man bara göra det man känner för och nyårs kortet blev underbart, Grattis kortet är också jätte fint. Som alltid när du producerar.
Gott Nytt År!
Kramar Erica

Anonym sa...

Spa-behandling---så underbart! Behandlingarna på Samoa ska visst vara extra bra har jag hört....
Kram

Nina sa...

Gott nytt år!
Superfina kort som vanligt! Och vilka bra klappar du verkat fått, har du varit sååå snäll? =)

Den där affären vi skulle bojkotta du vet =) Jag tror inte jag ska gå dit något mer! Blev arg! Berättar när vi ses *hihi*

Kram Nina

Nina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sofie sa...

Mycket härliga kort! Nyårskortet är riktigt festligt!
Gott Nytt år till dig med! Kram Sofie

Anonym sa...

Hej! Vilket underbart nyårskort,ja de andra som fanns inunder oxå,fniss. Är glasen en stämpel?? Eller är det pappret som ser ut så där? Gott Nytt År på Dej! Kram Cathrin

Mia sa...

Du är bra snabb i vändningarna! Förra gången jag var inne fanns det inget nytt, & så, sim salabim. ligger det två ljuvliga kort där!
jag börjar sakna jobbet & våra små pratstunder nu, men det är bara att ge sig till tåls. Jag mår faktiskt bra av att vara ledig lite oxå.
Gott Nytt År, Gumman. //mia

Cath. sa...

Underbara kort! Nyårskortet gilar jag mycket mycket och den där stämpeln måste jag nog bara köpa trots allt...
Vill passa på att önska dig god fortsättning och ett gott nytt år!

Anonym sa...

Hej vännen!
Vilka underbara kort du har gjort igen. Glasen är så läckra.
Jag har en sak till dej i min blogg.
Gott nytt år och hoppas att vi ses på nätet mycket under det nya året.
Stor kram från Anita

Kamilla sa...

ÅÅå så fina kort du har gjort, jag älskar blått, det tycker jag hör vintern till :D
GOTT NYTT ÅR!!!

Teija sa...

Hej Tjejen! :)
ÅÅ vilka fina kort du har skapat. Håller verkligen med Kamilla att blått är så fint på vintern och sen silver glitter på det. :)
Jag önskar dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!
Varma kramar!

Anonym sa...

Tusen och åter tusen tack snälla rara du för dina söta ord inne hos mej!! *glad* Dem kommer jag leva på länge länge länge länge länge!
Nu har jag spanat in de senaste inläggen hos dig för jag har missat en hel del när jag var internetlös!
Å herrejisses säger jag bara. Sjuuuukt fina kort vännen!
Du är makalös duktig på att kombinera färger och former!
Stor bamsekram till dig å så vill jag passa på att önska dig ett toppenhärligt 2009 fullspäckat av glädje, inspiration och kreativitet!! =D
//Petra

Marie-Louise sa...

GOTT NYTT ÅR!! kram

Mia sa...

Gott Nytt År! på dig min vän!
Saknar dig// kramizar //mia

Jeanette sa...

Vilket ljuvligt kort. Älskar dom papprena. Superfin stämpel.

God fortsättning

Kramar Jeanette