torsdag 9 oktober 2008

Full fart mot helg!

Hej på er! Vad veckorna går fort,det bara snurrar till så är det helg. För mig börjar ju helgen redan i dag :-) Härligt att vara ledig på fredagarna. Denna helg är fullbokad som vanligt och längtar lite till att inte veta vad jag ska göra på helgen,fast det vet jag ju(pyssla). Jag har bara 2 kort att visa denna gång . Jag har massor med nya saker ligger på skrivbordet,som inte är riktigt klara. Många julkort och lite annat smått och gott. Ikväll är det kurskväll och det är askar och lådkort som gäller. Det ska bli spännande och se vad mina elever skapar. Ha det bra och snart
dyker upp lite annat här en kort. Jag kom på att det är farsdag snart så det fick bli ett sådant kort. Denna far har nog enligt bilden tagit det som är i glasen för han ser väldigt "rödblommig" ut! (fast så ser han inte ut på kortet)Kameran åker snart på tippen!
Kram Suz

13 kommentarer:

Anonym sa...

Mysiga kort som alltid!
Du är så produktiv, en annan är det INTE!

//Malin

Therese Fredriksson sa...

Jättefina kort. Jag vill också prova mig på att maska, har aldrig testat ju... Kram

Cath. sa...

Å, så fina kort! Javisst ja, det är ju snart fars dag, tack för påminnelsen!
Kram!

Anonym sa...

Hej Susanne !
Tack snälla för riktig trevlig pysselkväld och lycka till med kursen i kväld.
KANON SNYGGA nya kort som ALLTID !!!
Hälsningar & Kramar från Inger

Anonym sa...

Hej goa vän!
Du är så rar och jag blir så glad.
Tack för din omtanke.
Om du visste vad jag är glad och lättad. Nu är det gott att leva igen. :o)
Underbara kort du har gjort. Jag önskar att det vore närmare till dej för det skulle vara så mysigt att pyssla tillsammans.
Må så gott.
Stor kram från Anita

Lisbet sa...

Måste kolla innan jag lämnar kommentar om jag inte redan lämnat en. Känner igen att jag har sett dem här igår och var så fräck att jag tydligen inte skrev något. URLÄCKERT

Anonym sa...

Jättefina kort! Jag ser fram emot att se det som ligger på skrivbordet hos dig:0)
Trevlig helg!
Therése

Anonym sa...

Just det... fars dag, ja... har fullt upp med att tänka på min 40-årsfest istället ;-)

Vad gullig du är som smickrar mig så om mina askar =) Blir jätteglad!!

Du är ju en stor inspiration själv!

Sa du inte ta och komma hit på vår mässa med crop den 1 november=)

kika här:
http://craftyxmas.blogspot.com

Kram

Lotta sa...

Som vanligt väldigt fina kort. En påminnelse om farsdag - det får man ju gör ett kort till...

Gillar dina färger - ett härligt höstkort i höstens färger.

Anonym sa...

2 jättesöta kort du gjort =)
kramisar Petra

Anonym sa...

Som vanligt JÄTTEFINA kort, eftersom jag är nybörjare, så "super" jag in inspiration.
Ha en skön helg, det ska jag ha.
Nettan

Erica sa...

Du har gjort två jätte härliga kort. Har nästan glömt att göra farsdagkort. Väntar med spänning på korten du har på G.
Kram

Anonym sa...

Hej på dig Susanne !
TACK snälla för BRA feedback om måtten på min beskrivning hur man gör presentpåsar, det var jo kanon viktigt att måtten var med!
Jag har inte hört dig skrika en så det kan betyda två saker, nr 1 du har inte börjat göra din egen presentpåse eller nr 2 så har du det och det gick kanon. Jag tror på nr 2, ha en riktig kanon söndag och sköt om dig KRAMIS från lilla pyssel Inger